10/28/2015

LUX - FACTOR SERUM ZA RAST TREPAVICA

3


Dragi moji, danas vam donosim recenziju proizvoda kojeg sam koristila mjesec dana, jednog seruma za rast i čvrstoću vaših trepavica, a kako sam se s njime snašla, čitajte dalje :)


LUX - FACTOR je slovenska marka, a osim seruma, u ponudi još imaju nekoliko proizvoda, dok sam se ja htjela naći oči u oči sa serumom (doslovno :P)

Za cijenu od 300 kuna sad, dobijete količinu od 3 ml - isto kao jedan Essence tuš. Kupiti ga možete na ovoj stranici.
Nije testiran na životinjama, a jedna je bočica za primjenu od 28 dana, a ako ga stavljate više od dva puta dnevno, čak ćete i sve potrošiti.
Zbog kvarljivosti nije preporučeno koristiti je duže.
Dolazi u kartonskoj kutijici s uputstvima za upotrebu, bočica je crne boje sa zlatnim čepom i dizajn jako podsjeća na Max Factor,m a unutra je kistić identičan onom kojim stavljam tuš (tj. koji se u tušu nalazi) pa nisam imala problema s rukovanjem.




Umjesto da vam pišem, postam sliku uputa za korištenje :)




Kao što kažu, stvarno vam ne treba više od jedne minute dnevno. Ja ga nisam nanosila na svoje donje trepavice jer njih ionako nikad ne maljam s maskarom (izgledam si ko panda) pa mi je bilo beskorisno.
Pri aplikaciji stvarno pripazite jer ako vam uđe u oko, puf, oči vas počnu peći i češati, sreća pa se to meni desilo s jako sitnom količinom i nije trajalo dugo.
Serum je prozirne boje i upija se kroz dvije minute, taman dok lice namažete puderom ili dok vam se navečer upijaju ostale kreme.
Svaku sam večer uklonila nečistoće i šminku s lica i mazala ga, dok bi ujutro to napravila odma po umivanju. U nekoliko prilika, kad sam bila kod kuće cijeli dan, mazala sam ga više puta dnevno.

Promjene koje sam uočila su:

Trepavice su mi stvarno narasle. Nisu narasle kao npr umjetne, ali su narasle dovoljno da kad imam vremena za brzinski make up i kad ne nosim sjenila, da mi oči opet izgledaju lijepo samo s maskarom.
U prvom sam tjednu primjetila da su se počele petljati jedna o drugu jer su prvih tjedan dana rasta svaka vodila svoju politiku. Sada se to više ne dešava, dovoljno je samo pročešljati trepavice spoolie kistićem ili aplikatorom iz neke stare maskare koju ste bacile.
Također sam primjetila da su tamnije.
Ne opet toliko da zamjene maskaru, ali dovoljno da mi oči ako idem van bez neke pretjerane šminke i nemam maskaru (najčešće kad idem u dućan) izgledaju primjetno.
Sama se dlaka poboljšala i "voluminizirala", nije bilo drastičnog rasta novih, ali da sam ih primjetila, jesam, jer ako nisu išle u pravom smjeru, bole bi me u oči :D
Nove su također puno uvijenije (zanemarite nepočešljane donje) i čvršće, pa mi se tako dok npr. skidam šminku micelarnom (znate da je to rijetko, ali za potrebe testiranja) nisu trusile trepavice, dok mi se to inače redovno dešava. Sam je korijen trepavice puno čvršći, a one su pod prstima nekako snažnije.
Za sve ostalo, pogledajte slike :)




Primjetila sam kako su mi se na vanjskim dijelovima pojavile neke kojih prije tamo nije bilo i kako sada kad stavljam maskaru, oči izgledaju puno otvorenije nego prije.
Osobno nisam za ekstenzije, pa tako mislim da je puno bolje dati novce za ovaj serum koji će vam učiniti nešto s vašim trepavicama, nego svoje oči maltretirati s ekstenzijama, ja sam uvijek više za prirodne i mislim da ekstenzije iako sam razmišljala o njima, nikad ne bih stavila jer sam ja navikla na puno očnog makeupa i mislim da bi moj način pranja sve te količine šminke bio poguban za njih, pa mi je tako ovaj serum ipak isplativiji, puno je bolja higijena i mislim da je pun pogodak :)

Jeste li dosad koristili serume za rast trepavica? Preferirate li više vaše ili umjetne trepavice?
Pišite mi, do čitanja, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Nisam nikad koristila, a sto se ovog prozivoda tice, vidi se da ti je pomogao :) Imas prekrasne oci :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam vise za ricinusovo ulje kada su u pitanju trepavice :)
    Post je divan :)
    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši