10/11/2015

ROĐENDANSKA WISH LISTA

2


Drage moje, s obzirom da mi je za nekih cca. mjesec dana rođendan, razmišljala sam što bih stvarno htjela imati s obzirom da sam stvarno vlasnik svega što mi treba, pa sam došla na ideju da napravim kratku wish listu kako bi vidjeli moje želje :)
Sa stare sam wish liste izbacila nekoliko stvari, dok su neke ostale visjeti u zraku, a što je novo došlo do moje glave, pogledajte niže :)


Real techniques Setting i Sculpting brush već su dugo na mojoj WL, za pravo konturiranje mislim da bi mi ova dva kista bila pravi pogodak :)



Mac Candy yum yum i Relentlessly red ruževi također su dva ruža koja dugo želim, RR posebno jer je to jedna neviđeno prekrasna nijansa. Osim njih, u zadnje sam vrijeme poludjela za highlighterima, pa se tako na mojoj WL našao Soft & Gentle highlighter.




Iako imam paleta sjenila za dva života, svejedno sam zaljubljena u MUR Flawless Matte paletu sjenila, jer kvalitetnih, a jeftinih mat sjenila nikad dosta :)


Korištenjem La Croa kreme za ruke, zaljubila sam se u njezin miris. Istraživanjem sam saznala da je to miris Chloe, s tim da je skup kao suho zlato, pogotovo za moj novčanik, stoga mislim da će on malo pričekati :)


Za kraj, posebno me oduševio Zoeva Complete Luxe set kistova, najviše su mi se dopali jer imaju velik broj kistova za blendanje, kistove koje bi mogla iskoristiti za konturiranje i sl. stoga ga stavljam kao šećer na kraju :)


S obzirom da je ovo WL kozmetičkih ljepota, s time završavam ovaj post, iako su se na popisu našle i neke knjige i modni dodaci.


Koje su vaše (ne)kozmetičke želje?
Pišite mi, voli vas Kike :*

2 komentara :

  1. Imam Flawless Matte paletu i nikako da objavim recenziju :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Relentlessly red, omg koja boja! Wants itttt :D A o kistovima da ni ne pričam!

    OdgovoriIzbriši