11/03/2015

LAINO ARGANOVO ULJE

1


Dragi moji, danas vam pišem o Laino čistom arganovom ulju, koji me iz dana u dan oduševljava :)





Dolazi u količini od 50ml po cijeni od (), a možete ga kupiti u Formasani, (Teslina 13, ZGB) i u Mulleru, a sad stvarno ne znam kojem točno,
Prekrasna smećkasta plastična bočica kroz koju kad prolazi svijetlo, isijava kao zlato :D, pumpica nema zamjerki.
Ulje je doduše prozirno, nema mirisa i kao što nije deklarirano kao suho ulje, čiste je uljne teksture.









Nema nekih posebnih opisa, jednostavno je namjenjeno njezi kože, kose i lica, za sve tipove kože.

Kod korištenja na kosi mogu reći da lijepo nahrani i zagladi vrhove, iako moji moraju na hitno rezanje.
Za korištenje na tijelu ga nisam koristila, jer mi ga je iskreno žao trošiti u tu svrhu, jer mi zapravo najviše pomaže licu.
Iako je arganovo ulje kao takvo bolje u namjeni suhe kože, moja masna ga obožava.
S obzirom da je čisto ulje i ne upija se brzo, pola pumpice mi je dovoljno (čak i preeeeviše) za cijelo lice, s dvije kapljice Olival ulja od smilja čija recenzija isto ide ubrzo.
Tu mješavinu dobro umasiram po licu, pa je to svaku večer umirujući ritual za moje lice.
Umasiravam ih 2 do 3 minute, kako bi se što bolje upilo, iako znam da je cijeli taj proces veoma spor.







Prvo sam njegu uljem na masnim djelovima započela njime, pa sam mogla primjetiti kako se u tih desetak dana moja koža s njim srodila, pa bi do jutra bila mekana, glatka i svježa, a sjaja na t-zoni i obrazima više nije bilo.
Kako bi ga koristila u manjoj koncentraciji, onda sam razmislila kako bih mogla dodati i Olivalovo ulje, pa je taj pakung za kožu postao moj omiljeni oblik njege.
Inače, veliki je mit kako ulje zapravo ne funkcionira s masnom kožom, jer što više ulja dodaješ, koža će se manje masniti, šaljući signale ispod površine da je ulja dosta i da se prekine prekomjerna proizvodnja seruma (objašnjeno staroseljački), samo morate odabrati ulje koje vašoj masnoj koži neće biti komedogena i koja neće čepiti pore i imate divan rezultat.
Neka od njih su lešnjakovo ulje, eterično ulje čajevca (koje može previše isušiti kožu, pa ga preporučam s nekom laganom kremom i to samo kapljicu do dvije, s tim da kad sam malo pregledavala ponudu, čini mi se kako ulja za masnu kožu uvijek koštaju više nego ona za suhu, a mislim da je to jer za suhu kožu postoji puno veća ponuda pa se zbog konkurencije ide na manje cijene.
Iako je arganovo ulje, kao što sam napisala prije, najviše korišteno u njezi suhe kože, mislim da s njime nećete pogriješiti, nije mi čepio pore i izazivao nečistoće, prištiće i sl. i ja sam njime prezadovoljna.
Također je mojim suhim dijelovima kože bio prava uljna bomba, cijelo ga moje lice obožava.

Mogu reći kako mi se koža preporodila i kako sam presretna rezultatima, mislim da za dobra ulja uvijek vrijedi dati, stoga i ovome dajem thumbs up.



Koristite li ulja u njezi kože? Jeste li dosad isprobali Laino kozmetiku?
Pišite mi, voli vas Kike :*



*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

1 komentar :

  1. Nazalost to nije prava arganova ulja. Prvi signal je da ne bi smjeli biti u plasticna bocica, prava arganova ulja jako lose podnosi oksidacija. Drugi signal je da ulja nema miris, prava ulja ima blagi miris, posebna, orasasta. Ako nema ima veliki mogucnot da je prosla kroz rafiniracija.. Zadnja tocka je da prava arganova se upija jako brzo, to je tocno gdje ona je posebna.
    Zivio sam dugo na jug maroka i mogu te rec da jedine prave ulje argana koji sam nasao u hrvatskoj su od John master i biorient-a. Probaj i vudi ces velika razlika :)

    OdgovoriIzbriši