6/21/2016

UNBOX ORDINACIJA.HR BOX

0


Dragi moji šminkoljupci, danas vam napokon donosim unbox Ordinacija.hr kutijice koju ste prije nekoliko dana mogli vidjeti na našoj fejzbuk stranici :D

Za početak, detalje o kutijici i njenu narudžbu možete pročitati i obaviti na LINKU :)

Njezina je cijena 100 kuna, dostava je uključena u tu cijenu i ako se ne varam (jer je nama blogericama došla malo ranije) dostava je cca 15tog u mjesecu.

Kad sam kutiju primila u ruke, iskreno sam se začudila koliko je teška bila, pa sam tako jedva čekala zaviriti unutra.
Bijela kutija od snažnog, debelog kartona s logom Ordinacija.hr je jednostavna i takva mi se i najviše sviđa - nema pretjeranog kompliciranja. Kada je otvorite, unutra se, preko proizvoda, nalazi ukrasni papir zavezan vrpcom na koju je bila zakačena personalizirana poruka:


Draga Kristijana, uživaj u svojim novim proizvodima i ne zaboravi: Nema standarda. 
Prava ljepota je u nesavršenosti. 
Tvoja Ordinacija.hr

U glavi imam scenarij kako je ova poruka bila metaforičko skriveno značenje: Ako proizvodi koji se nalaze u kutijici kupcu nisu zadovoljavajući i ako im koncept ipak nije privlačan ili je Ordinacija kao takva u nekom aspektu boxa napravila grešku, to je ipak prva kutija i prvi box i ljepota dolazi u toj nesavršenosti. Ali, to je ipak moja pjesnička strana :P



Iskreno, slika gore je iscenirana jer se nisam mogla suzdržati da ne pogledam sadržaj pa sam ponovno pokušala rekreirati početnu scenu neotvorenog papira (mašnicu nisam dirala, samo sam je pomaknula u stranu :D).

Ali je ipak najbolja stvar bila uistinu pročačkati po ODLIČNOM sadržaju kutije :)



3 full size proizvoda, četkica za zube u normalnoj veličini (znači još jedan full size), 2 proizvoda putne veličine i nekoliko testera su na mojem licu izmamili ogroman osmijeh - proizvodi su me ODUŠEVILI :D

Bocassy Hidratantna Gel-krema – 50 ml,139,90 kn
Acidosalus šampon za kosu Iris – 200 ml, 60,00 kn  i serum za kosu – 100 ml, 200,00 kn
Curaprox 5460 ultra soft četkica za zube – cca. 39,00 kn
Uriage Eau Thermale termalna voda – 25 ml
(50 ml - 39,00 kn, 150 ml - 59,00 kn, 300 ml - 78,00 kn)
CL med+ Deo spray – 20 ml
(75 ml - 29,90 kn)
Biobaza testeri – 6 x 3 ml
Bocassy kremu sam proslijedila mami kojoj se u ovih par dana korištenja jako sviđa, kao i ostatak njihovog asortimana i mogu reći da me je to posebno razveselilo jer imam dosta njihovih proizvoda i nijedan mi nije bio loš.

Za Acidosalus proizvode iskreno čujem prvi put, ali već vidim da će mi oba dobro doći jer u zadnje vrijeme češće perem kosu i vrhovi su mi bez obzira što sam se dobrano ošišala prošli mjesec (kojih 5 cm, što je za mene vrh svih vrhova XD) jako suhi, dok mi se tjeme masti, pa me zanima što serum i šampon mogu napraviti ovom čušpajzu na mojoj glavi.

Curaprox me također razveselio jer već dugo želim probati njihove četkice, ali kako koristim električnu, jednostavno sam ih uvijek zaobilazila na policama drogerija. Jedino mi se ne sviđa što je Ultra soft verzija jer, eto, preferiram sadomazohizam kad je u pitanju pranje zubiju, pilingiranje i slično :P
U Curaprox brošuri sam tek kasnije našla i Interdentalnu četkicu (nemam sliku), a s obzirom da to nikad nisam koristila, jako me zanima cijeli proces korištenja :D

Uriage mi je brend broj 1 po preparativi koju koristim i koja mi se nalazi u stanu - proizvoda ima od a do ž, za sve i svašta i to mi je najdraži preparativni brend, točka. Ova termalna mi je zakon svih zakona nakon pilinga, za smirivanje lica, za osvježavanje kad ne nosim šminku i O B O Ž A V A M je, ovo pakiranje će mi biti genijalno za nošenje u torbi :D

Za CL brend mi se čini da isto prvi put čujem, dezić još nisam isprobala, ali već mi se čini da ćemo se ubrzo družiti jer mi ponestaje mog, tekstura je na prvu nekako mliječna, miris je skrooooz blag, a inače je bez štetnih sastojaka, ne sadrži alkohol, aluminij, konzervanse i cink te je hipoalergen.

I za kraj, Biobaza testeri koji uvijek dobro dođu za neke hitne slučajeve, puna mi ih je jedna kutijica i volim testere općenito, jer najviše volim barem dva tri puta isprobati proizvod prije kupnje.

Kutijica je, kao što sam već navela, 100 kuna, a njezina vrijednost premašuje 400 kuna, mislim da je ova konkretno bila odlična investicija za sve koji su je naručili, ali već im uviđam perspektivnu budućnost i brojne zadovoljne kupce! Mislim da su za prvi put iskreno premašili apsolutno sva očekivanja i da mi je bilo iznimno zadovoljstvo sudjelovati u ovome :D

Jeste li već kupili novu kutijicu? Kako vam se sviđaju proizvodi iz ove kutijice? 

Pišite mi, voli vas Kike :*

0 komentari :

Objavi komentar